If life tries to knock you down, you need to learn how to fall softly and stand up again with style.

Life is full of disgusting things, bad moments and issues but it's also full of surprises. So... don't be sad! After a hurricane always comes a rainbow.

I'd like to talk to you about my experiences, usual things in my life, my job, my friends, my family. I hope you read and enjoy my messy life as much as I do.

Cheers ;)
Gitaanaa~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

I'm a very
special girl. I'm bipolar, crazy, untamed. I'm Rochi ~

-

-

I've got these...
crazy friends.~

-

-

They're my
whole life ~

-

-

We don't need
blood ties to be a family ~

-

-

He give me unlimited bear hugs and he's someone
who has my back.~

-

-

Every family has a hippie member who's all love and peace ~


My big brother is awesome.
He knows everything about me and gives the best advices in the world ~


I'm really lucky of be who I am because even when I'm not perfect... ~


I've the best supporting team...

-

-

which I've ever dreamed about ♥

-

-

12 de febrero de 2010

Screw You Cupid!


Aww... dos días para San Valentín. LA FESTIVIDAD MÁS MIERDA DE TODO EL AÑO.
Cupido no existe, y si existe me odia. Quiere verme retorcida en mi propia mierda y me condenó a no darme un puto novio en toda mi vida ¬¬. Sé que me odias Cupido pero no puedo hacer nada. No tengo la culpa de ser tan linda, tan talentosa y de que vos me tengas envidia porque sos
un gordo puto cuarentón, que nunca se casó, condenado a andar toda su vida en pañales como un pelotudo que tiene incontinencia urinaria y no tiene nada mejor que hacer que andar tirándole flechas a los pelotudos que te rodean. ¡NO SOS UN INDIO, MAN! Sí querés matar gente usá una calibre 22 que las flechas y esas pelotudeces ya pasaron de moda.

Mira Cupido, es simple. Me tenés las pelotas soberanamente llenas. ¿Y sabes qué? No tengo novio, ni novia, ni amante, ni una mierda. Así que mañana voy a pasar tu puto día bailando y hablando de pelotudeces con mis amigos. NO TE MERECES NUESTRA ATENCIÓN, LOSER.
Tenés de todo, man. Las series te hacen especiales por tu día. Hay películas sobre tu puto día. Sabes que, lo único que te dejo es mi declaración de San Valentín para que veas lo jodida que soy y no quieras acercarte a mí con tus malditas flechas a engancharme con el primer pelotudo que se me cruce.

There's no time for tears
, I'm just sitting here planning my revenge. There's nothing stopping me from going out with her ex boyfriend. And if she come around saying sorry to me, I'm gonna show her how sorry you'll be...

No hay comentarios.:

Publicar un comentario