If life tries to knock you down, you need to learn how to fall softly and stand up again with style.

Life is full of disgusting things, bad moments and issues but it's also full of surprises. So... don't be sad! After a hurricane always comes a rainbow.

I'd like to talk to you about my experiences, usual things in my life, my job, my friends, my family. I hope you read and enjoy my messy life as much as I do.

Cheers ;)
Gitaanaa~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

I'm a very
special girl. I'm bipolar, crazy, untamed. I'm Rochi ~

-

-

I've got these...
crazy friends.~

-

-

They're my
whole life ~

-

-

We don't need
blood ties to be a family ~

-

-

He give me unlimited bear hugs and he's someone
who has my back.~

-

-

Every family has a hippie member who's all love and peace ~


My big brother is awesome.
He knows everything about me and gives the best advices in the world ~


I'm really lucky of be who I am because even when I'm not perfect... ~


I've the best supporting team...

-

-

which I've ever dreamed about ♥

-

-

11 de marzo de 2010

Automática~


Nada en el mundo puede pararme cuando me propongo algo pero últimamente ando por el mundo por pura inercia. Estoy tan cansada de todo que ya no quiero hacer nada, así que mis pies van solos para todos lados. Estoy en piloto automático.
Quiero tomar decisiones porque esto es un quilombo y no puedo dejarlo así como está pero... ¿Quién me garantiza que las cosas van a salir bien?
Por ahí me quedó con lo que quiero y sale todo bien. Pero, por ahí, me quedo sin nada. Como dicen... "sin el pan y sin la torta" Y tengo tanta mala suerte que es lo más probable. Así que últimamente me conformo con un pedacito de cada cosa, aunque sé que no está bien.
Este es un lío que sólo yo puedo resolver pero... que lástima, no nací para resolver cosas, nací para enquilombarlas más.

2 comentarios:

  1. Bueno, suerte con eso :) Si hay algo que Jacob the perro aprendió en esta corta vida que lleva, es a jugarse por las cosas que quiere, es preferible jugársela a nunca haberlo intentado.

    ResponderEliminar
  2. A veces jugársela nos hace perder lo poco que teníamos Jake :(

    ResponderEliminar