If life tries to knock you down, you need to learn how to fall softly and stand up again with style.

Life is full of disgusting things, bad moments and issues but it's also full of surprises. So... don't be sad! After a hurricane always comes a rainbow.

I'd like to talk to you about my experiences, usual things in my life, my job, my friends, my family. I hope you read and enjoy my messy life as much as I do.

Cheers ;)
Gitaanaa~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

I'm a very
special girl. I'm bipolar, crazy, untamed. I'm Rochi ~

-

-

I've got these...
crazy friends.~

-

-

They're my
whole life ~

-

-

We don't need
blood ties to be a family ~

-

-

He give me unlimited bear hugs and he's someone
who has my back.~

-

-

Every family has a hippie member who's all love and peace ~


My big brother is awesome.
He knows everything about me and gives the best advices in the world ~


I'm really lucky of be who I am because even when I'm not perfect... ~


I've the best supporting team...

-

-

which I've ever dreamed about ♥

-

-

10 de abril de 2010

Life's so Unfair~

You used to call me your angel
Said I was sent straight down from heaven
You'd hold me close in your arms

I loved the way you felt so strong
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me

I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you~

Me acuerdo muchísimas cosas de vos, abuela. Me acuerdo como te admiraba, como te admiro y me pone muy mal no tenerte ahora conmigo. Me acuerdo de todas las cosas que me decías, de que jugabas conmigo, de cuando me ibas a buscar a la escuela. Me acuerdo de cuando no quería entrar porque extrañaba a mamá y entrabas conmigo hasta la puerta del salón.
La puta madre. ¿Por qué todo tiene que ser tan injusto? Lo único que siento ahora es gnas de tenerte cerca y de poder abrazarte. Yo sé que siempre estás conmigo porque yo te siento cerca pero... no sé, me gustaría volver el tiempo atrás y disfrutar más de lo que lo hice.
Me acuerdo de cuando viniste al acto de egresados del jardín, que estabas re contenta- Y me da una bronca terrible que no me hayas podido ver terminar la escuela. Que no veas lo feliz que soy ahora estudiando veterinaria. Me dan bronca todas las cosas que no vas a poder ver epero sé que aunque no estés acá estás orgullosa, espero que sea así.
Todavía me acuerdo todo lo que lloré cuando te fuiste y todavía sigo llorando y agradezco mil veces eso porque sé que nunca me voy a olvidar de vos.
Te amo, abue. Me gustaría que supieras cuanto.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario