If life tries to knock you down, you need to learn how to fall softly and stand up again with style.

Life is full of disgusting things, bad moments and issues but it's also full of surprises. So... don't be sad! After a hurricane always comes a rainbow.

I'd like to talk to you about my experiences, usual things in my life, my job, my friends, my family. I hope you read and enjoy my messy life as much as I do.

Cheers ;)
Gitaanaa~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

I'm a very
special girl. I'm bipolar, crazy, untamed. I'm Rochi ~

-

-

I've got these...
crazy friends.~

-

-

They're my
whole life ~

-

-

We don't need
blood ties to be a family ~

-

-

He give me unlimited bear hugs and he's someone
who has my back.~

-

-

Every family has a hippie member who's all love and peace ~


My big brother is awesome.
He knows everything about me and gives the best advices in the world ~


I'm really lucky of be who I am because even when I'm not perfect... ~


I've the best supporting team...

-

-

which I've ever dreamed about ♥

-

-

4 de junio de 2010

#CIERREN EL ORTO! ~

Pero cerrá el orto! Ojo, te lo pido sutilmente y con todo respeto. ¿Ni en pedo no?
Pero me cago... ¿Están todos susceptibles hoy? ¿Qué pasa, te vino? Preguntaría algún que otro pelotudo. La verdad no, las únicas dos que hoy rompen las bolas como dos focas en Diciembre son menopausicas. Uh, que mal ¿No? Te cagué la teoría, la pucha...
Me tienen los huevos rotos. Hoy todos tienen algo que decir, todos quieren gritar, todos quieren tener la razón... Pero ¡Mierda! Déjense de romper los huevos.
Después se quejan porque paso doce horas seguidas en la pc.
A ver, los personajes de mis historias no se rebelan, el facebook no me grita, el blog no me rompe las pelotas... ¿Ahora ven por qué?
Dios, si la concha de la lora fuese una localidad no entraría más gente... Mejor váyanse a veranear a la concha de la chancha. Creo que esa no está tan llena todavía.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario