If life tries to knock you down, you need to learn how to fall softly and stand up again with style.

Life is full of disgusting things, bad moments and issues but it's also full of surprises. So... don't be sad! After a hurricane always comes a rainbow.

I'd like to talk to you about my experiences, usual things in my life, my job, my friends, my family. I hope you read and enjoy my messy life as much as I do.

Cheers ;)
Gitaanaa~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

YOU WON'T BELIEVE MY LIFE STORY~

I'm a very
special girl. I'm bipolar, crazy, untamed. I'm Rochi ~

-

-

I've got these...
crazy friends.~

-

-

They're my
whole life ~

-

-

We don't need
blood ties to be a family ~

-

-

He give me unlimited bear hugs and he's someone
who has my back.~

-

-

Every family has a hippie member who's all love and peace ~


My big brother is awesome.
He knows everything about me and gives the best advices in the world ~


I'm really lucky of be who I am because even when I'm not perfect... ~


I've the best supporting team...

-

-

which I've ever dreamed about ♥

-

-

20 de marzo de 2011

Family Potrait ~

Pink dice "I promise I'll be better, Mommy I'll do anything" pero todos sabemos que en problemas de grandes los chicos nunca tenemos la solución. No entiendo y tampoco quiero entender. Por más que quiera las "cosas de grandes" nunca van a ser mi terreno. Ya soy grande y las "cosas de grandes" se volvieron "cosas de más grandes". En resumen, por más grande que sea esas cosas siempre se mantienen inalcanzables a mi comprensión.
Me acuerdo que cuando era chica me moría por saber de qué hablaban los grandes cuando hablaban y te escondían todo con un "es cosa de grandes". Ahora no me muero por saber, y si lo sé lo ignoro.

Ya sé, ya sé "vos no tenés la culpa" pero siempre me termina rompiendo las pelotas cuando la gente empieza a gritarse. Me cagan el almuerzo, me cagan la cena... Me tengo que quedar en la mesa tragándome la comida como si fuese de cartón porque claro si me levanto no comemos en familia y le tiro una madera más al incendio de "cosas de grandes".

Por favor, cuando es blanco porque es blanco, cuando es negro cuando es negro. ¿Es gris? ¡Cómo carajo hacés para que sea gris! No hay bondi que le venga bien a nadie y como siempre: en cosas de grandes, los chicos en el medio.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario